Повернення та обмін
Обмін та повернення товару
Обмін та повернення як якісного, так і бракованого товару можливе протягом перших 14 днів після покупки.
Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів як належної, так і неналежної якості однакові.
Повернення або доставка для обміну товару на склад продавця здійснюється у такий же спосіб, як товар був доставлений покупцю, або будь-яким іншим, зручним покупцю, за його рахунок. Повернення коштів за товар може бути здійснене на банківську картку, рахунок, готівкою у нашому офісі або вдома/в офісі клієнта.
Можливі причини повернення або обміну товарів, придбаних у нашому інтернет-магазині
- не підійшов розмір, колір, габарити, форма та інші причини, через які товар не може бути використаний за призначенням.
- товар бракований, несправний і може бути використаний за призначенням.
Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки за дотриманням таких умов:
- Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень.
- Товар не збирався та не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
- Збережена цілістю упаковка товару та всі її компоненти.
- Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
- Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджує факт купівлі товару у нашому магазині.
- Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.
При отриманні товару (меблів) замовник зобов'язаний/має право:
- Присутня при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
- Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
- Оглянути всі скляні елементи (зокрема і дзеркала) щодо цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо. п.).
- Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, сколи тощо).
- Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо згідно бланка замовлення. Заміна деталей замовлення після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника.
Поверненню/обміну не підлягають наступні товари
- Знижені в ціні товари.
- Зібрані чи пошкоджені після придбання товари.
- Матраци (без упаковки/з порушеною упаковкою або вживаний).
- Товари, які виконувалися або привозилися на індивідуальне замовлення.
Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене під розміри та/або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню)).
Розрахунок з покупцем проводиться з вартості на даний момент його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця та перевірки цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.
Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків та торгівлі України від 29.03.99 р. № 199).