Повернення та обмін

Обмін та повернення товару

Обмін та повернення як якісного, так і бракованого товару можливе протягом перших 14 днів після покупки.
Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів як належної, так і неналежної якості однакові.

Повернення або доставка для обміну товару на склад продавця здійснюється у такий же спосіб, як товар був доставлений покупцю, або будь-яким іншим, зручним покупцю, за його рахунок. Повернення коштів за товар може бути здійснене на банківську картку, рахунок, готівкою у нашому офісі або вдома/в офісі клієнта.

Можливі причини повернення або обміну товарів, придбаних у нашому інтернет-магазині

  • не підійшов розмір, колір, габарити, форма та інші причини, через які товар не може бути використаний за призначенням.
  • товар бракований, несправний і може бути використаний за призначенням.


Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки за дотриманням таких умов:

  • Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень.
  • Товар не збирався та не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена цілістю упаковка товару та всі її компоненти.
  • Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
  • Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджує факт купівлі товару у нашому магазині.
  • Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки та оплачується покупцем.

При отриманні товару (меблів) замовник зобов'язаний/має право:

  • Присутня при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику.
  • Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує.
  • Оглянути всі скляні елементи (зокрема і дзеркала) щодо цілісності (сколи, тріщини, подряпини тощо. п.).
  • Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, сколи тощо).
  • Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо згідно бланка замовлення. Заміна деталей замовлення після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника.

Поверненню/обміну не підлягають наступні товари

  • Знижені в ціні товари.
  • Зібрані чи пошкоджені після придбання товари.
  • Матраци (без упаковки/з порушеною упаковкою або вживаний).
  • Товари, які виконувалися або привозилися на індивідуальне замовлення.

Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене під розміри та/або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню)).

Розрахунок з покупцем проводиться з вартості на даний момент його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця та перевірки цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів.

Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків та торгівлі України від 29.03.99 р. № 199).