Доставка та оплата
Ми надаємо послуги збирання та доставки меблів. Доставляємо товар тільки після повної або часткової передоплати будь-яким способом.
Способи доставки
Самовивіз
Самовивіз доступний у м. Дніпро з нашого магазину. Ви самі забираєте товар, погодивши це з менеджером інтернет-магазину.
Кур'єрська доставка у Дніпрі
Здійснюючи замовлення, погодьте з нами адресу та час доставки. У потрібний день наш кур'єр набере Вас і погодить оптимальний час для доставки товару. Необхідні документи для отримання замовлення: фізичній особі — паспорт, юридичній — довіреність на отримання та документ, що засвідчує особу. Менеджер розраховує вартість доставки, оформлюючи замовлення. Кур'єр доставить товар до під'їзду або до воріт Вашої оселі.
Доставка по Україні транспортними компаніями
Ми співпрацюємо з перевізниками «Нова пошта» та «Міст Експрес». Доставку прораховує транспортна компанія. Вартість залежить від розмірів та ваги замовлення, а також від того, як здійсниться доставка: за адресою або складом. Доставка оплачується клієнтом, як тільки товар привезуть до Вашого міста чи селища. Ми беремо передплату при замовленні.
Терміни доставки
Менеджер повідомляє терміни доставки товару клієнту. За наявності товару на складі доставка займає 2-3 дні. Якщо потрібна позиція відсутня складі, менеджер обговорює необхідні терміни.
Гарантія
У нашому магазині виконується гарантія від виробника. Для отримання повної гарантії на меблі Ви можете отримати послуги нашого фахівця зі збирання. Покупець може втратити право на безкоштовну гарантію, якщо з моменту покупки і до моменту отримання, а також перевірки на комплектацію і цілісність пройшло вже більше 3-х робочих днів. Терміни гарантії обслуговування встановлені безпосередньо виробником, але не більше ніж 60 робочих днів.
До не гарантійного обслуговування відноситься: розболтані петлі, тріснуті механізми (подряпини та тріщини, яких виникли в процесі експлуатації), деформації або поломки меблевих деталей, які були отримані в процесі експлуатації з порушеннями правил користування, природне зношування меблів та її комплектуючих. На меблі, зібрані Клієнтом, самостійно гарантія не поширюється.
Умови гарантійного обслуговування
При настанні гарантійного випадку, всі дії щодо заміни або ремонту товару (меблів) здійснюються за рахунок покупця (винесення з приміщення, доставка товару на склад продавця, повторний підйом, повторне складання).